Coğrafi İsim

sonbahar

Yapılan Aktivite

zirve tırmanışı

hafta sonu faaliyetimiz olmayacak derken Adanalı dağcı arkadaşlarımızın telefonu ile ne yapabiliriz diye hemen anında geliştirdiğimiz Medetsiz faaliyeti belirdi.bu yıl yaz çıkışı yapmamıştık Medetsiz zirve için.Aladağlarda peşi sıra bir çok faaliyetimiz olmuştu.4 arkadaşımız Adanadan bizde Niğdeden sabaha karşı yola çıkarak saat 05 30 da meydan yaylasında buluştuk.hemen kısa bir hazırlıktan sonra 05 40 da yürümeye başladık.karagöl kıyısına yarım saat sonra ulaştık.hava yeni aydınlanmaya başlıyordu.karagöle dönüşte uğramayı hedefleyerek koyunaşağı geçide doğru yolumuza devam ettik.hava yine çok güzeldi.yazdan kalan günleri yaşayorduk.neşeli bir havada yürüyerek geçide ulaştığımızda saat 08 10 olmuştu.geçidin üstünde kahvaltı yaparak yarım saat kadar biraz dinlendik.08 40 tekrar sırt hattına doğru yürümeye başladık.biraz yükseklerde yörük keçileri dolaşıyordu.sirt rotası üzerinde yürümeye başladığımızda sağımızda aşağılarda mersinin ormanlık alanları solumuzda hasandağı erciyes ve aladağlar net bir şekilde görünüyordu.bu seyir zevki rotayı cazip hazle getiriyor.sırt hattından yürüyüşte bizleri fazla zorlamıyordu.zriveye vardığımızda saat 11 15 olmuştu.toplamda meydan yaylasından hareket ederek 5 saat 35 dk.gibi süreyle medetsiz zirveye ulaştık.zirvede 1 saat gibi bir süre geçirerek fotoğraflarımızı alıp bir şeyler atıştırdıktan sonra toplu halde resimler alarak her ne kadar ayrılmak istemesekte dönüşe geçme zamanı gelmişti.zirveyle vedalaşarak bir dahaki sefere görüşmek üzere çarşaktan hızlı bir şekilde iniş yaptık.sırt hattında yine rahat bir şekilde ilerleyerek koyunaşağı geçide ulaştık.geçidin altında biraz dinlenme kararı ile aşağı inerek mola verdik.15 dk.gibi dinlenmenin ardından yola devam ederek karagöle doğru yaklaştığımızda uzaktan yılkı atlarını görüntüledik.sayıları bir hayli fazlaydı.karagölden dönen kalabalık yürüyüş grupları dönüş yapıyordu.uzaktan onları tek sıra halinde görüntülemek güzeldi.sesimizi duyuramadık ama aşağılarda meydan yaylasında görüşmek umuduyla yolumuza devam ettik.dönüşte karagöle uğrayacaktık.karagöle geldiğimizde saat 15 40 olmuştu.dönüşümüz 3 saati biraz geçmişti.bazı arkadaşlar karagölde dinlenme kararı alırken bir kaç arkadaş çinigöle çıkmadan gitmek olmaz diyerek yürümeye devam ettik.güneş etkisini kaybetmeye başlamıitı.sanbaharın son günleri hava güneş batarken soğıyordu.15 dk gibi bir sürede çinigöle çıkıp buraya merhaba diyerek gölün kenarında biraz manzaranın tadını çıkarttık.tekrar karagöle doğru hareket ederek bizleri bakleyen arkadaşlarıda düşünerek dönüşe geçtik.araçlarımızın yanına ulaştığımızda saat 17 ye yaklaşmıştı.bir faaliyette böylece mutlu bir şekilde evlere dönüş yolunda bitti.
İYİKİİİİ GELMİŞİZZZ...İYİKİİİİ BURDAYIZZZZ...İYİKİİİİİ ZİRVEDEYİZZZZ...